Avatar billede koden Novice
23. juli 2013 - 11:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Downloade IE 10 som fil

hej..

jeg kan simpelthen ikke finde ud af at hente IE 10 til server 2008.

Jeg skal bruge hele filen og ikke kun den der 42 MB fil man bruger til at downloade med.

Filen skal over og installeres på en server der ikke er på nettet, så derfor skal jeg bruge hele filen til en USB nøgle.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. juli 2013 - 16:20 #1
Avatar billede koden Novice
23. juli 2013 - 16:33 #2
på det link henter man en 45 mb fil som man så efterfølgende skal klikke på for at downloade IE10.
Når man gør det får man ikke GEM valgmuligheden kun installer.

jeg skal bruge selve filen så jeg kan få den på min USB nøgle
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. juli 2013 - 16:40 #3
Jeg ved ikke om det kan lag sig gøre at få en zip fil.

Du kan prøve at google det.
Avatar billede koden Novice
23. juli 2013 - 16:47 #4
har googlet og ingen steder er det muligt for mig at finde den komplette IE 10 exe fil.

Kun links til hvor jeg kan installere online fra.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. juli 2013 - 17:00 #5
Jeg tror at internet explorer 10 består af flere forskellige filer.

Så jeg tror ikke det er muligt på den måde, du kan i stedet prøve at installere det på din computer, og kopier det over på USB.
Avatar billede koden Novice
17. august 2013 - 09:38 #6
Man skal bruge Microsoft ieak 10 kit som laver en local fil man så kan flytte til maskinen og installere fra.
man skal huske at få de pt. 5 KB opdateringer med, hvor 1 eller flere skal installeres før IEAK filen køres.