Avatar billede kobber Nybegynder
01. august 2013 - 19:36 Der er 2 kommentarer

Website til mobil?

Hej,

Jeg er selvstændig og har i dag et website der passer fint i størrelsen til PC og tablets, men til gengæld passer det dårligt til mobil.

Findes der et godt og nemt program til at lave websites til mobil, og kan jeg gøre sådan, at hvis en person kommer ind på mit website via sin mobil (og kun mobil), så kommer personen automatisk ind på mit mobile website?
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2013 - 22:44 #1
Firkantet set er der ingen forskel på at lave web til mobil i forhold til pc så er det lykkedes dig at lave dit nuværende site kan du også lave til mobil i samme program.

Du kan sagtens viderestille brugere med mobile enheder til det mobile website - men ofte er det en idé ikke "bare" at viderestille men også sørge for at mobile brugere kan se det rigtige site og så kræver det selvfølgelig lidt programmering så man ikke bare redirectes tilbage til det mobile site.

En anden mulighed du kan kigge på er begrebet responsive web design - med det behøver du kun ét site, som så kan tilpasse sig til alle enheder.
Avatar billede tobrukDk Novice
01. august 2013 - 23:53 #2