Avatar billede miszar Nybegynder
04. august 2013 - 06:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejloprettelse

Hej folkens. Håber i kan hjælpe mig lidt.

Jeg har idag fået skiftet processor, bundkort og RAM ud i min pc. Processor er en intel core i7 3770k Bundkort er Msi z77 mpower og RAM er Corsair Dominator DDR3 1600MHz 8GB.

Da jeg endelig fik samlet det hele og fået sat den til med strøm og det hele startede den op med 2 valgmuligheder
1 start reparation under start (anbefales)
2 Start windows normalt
Vælger jeg 1 prøver den at reparere* men kan ikke gøre det.
Vælger jeg 2 starter den bare op til hvor jeg kom fra med de to valg.

Har prøvet i boot alle muligheder, både med windows på et usb og på et dvd drev. Men hver gang uanset hvad jeg gør går den hen på de to valg som længere oppe.

Det virker som om jeg ingen valg har og at der er noget defekt.

Kan det være min gamle harddisk der skal skiftes ud?

Knus fra hende blondinen der prøver sig frem tihi.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. august 2013 - 06:59 #1
Luk lige dette spørgsmål da man ikke må have to ens.
Avatar billede miszar Nybegynder
04. august 2013 - 07:03 #2
Er helt ny herinde, ved ikke hvordan.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 07:35 #3
I det fejloprettede spørgsmål skriver du et svar (ikke kommentar) og derefter godkender du dit svar, så lukkes spørgsmålet.

Du får lige hele min standard vejledning så du er godt rustet fremover...

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede miszar Nybegynder
04. august 2013 - 07:48 #4
Kan ikke finde ''accepter svar'' nogen steder :o
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 08:01 #5
Du har skrevet din post som kommentar, ikke som et svar.
Se prikken som kan flyttes lige over hvor vi skriver.
Du prøver bare igen. :-)
Avatar billede miszar Nybegynder
04. august 2013 - 17:36 #6
..