Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 22:12 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

counter strike

Hey:-)
- mit counter strike går hele tiden ud?, uden at sige noget, det lagger lige med lyden og billedet også går den ud på skrivebordet også lukker den steam ned efter. Nogen der kan hjælpe mig med det?, hvad jeg kan gøre for at den ikke lukker ned, kan spille i max 5-7 min, også lukker den ned?. Har lige købt en ny skærm til computeren, men hvad kan problemet være?, skal spille sammen med flere venner imorgen, men det bliver meget svært, når det hele tiden lukker ned:-(. Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 22:19 #1
Det kan være alt fra pcen der bliver varm grundet beskidt CPU/Grafikkort køler og blæser til netproblemer eller driver problemer.

Er kølere og blæsere rene og pæne ?
Noget der lyser gult i enhedshåndteringen. ?
Er nettet ellers stabilt hvis det presses +
Kører du med kabel eller trådløst net ?
(kabel giver mindst problemer, særligt ved spil)
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 22:24 #2
Kølerene kunne godt få dn lille tur med luft, men ellers er de fine
- hvor ser man det henne?
- jeg køre med fuld net, da jeg har kabel i
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 22:25 #3
Tror ik den bliver for varm efter den kun har kørt i 10 min også lukker spillet ned
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 22:49 #4
Det kunne nu fint passe på varme, CPU/GPU kan blive for varm på sekunder, men minutter er mere almindeligt.

Hvor ser man hvad ?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 22:55 #5
Men det er ik fordi computeren lukker ned, det er kun spillet?
- hvordan med ser det der med om der var noget der lyste gult?
- meb har du noget jeg kan gøre for at den ik gør det mere?, har lige hentet den af et computere værksted idag, også har jeg hentede win 8 på den, og har ik downloadet noget, så der er fri med plads, men ved ik hvad jeg skal gøre nu:-(..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 23:19 #6
Jeg droppede hurtigt windows 8 igen og gik tilbage til windows 7, så det er med forbehold...

Enhedshåndtering = Device Manager
http://pcsupport.about.com/od/windows-8/a/device-manager-windows-8.htm

Kun spillet kan måske være drivere, du kan forsøge at køre en tur med Slimware og se om den finder nye drivere.
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php

Direkte fra værksted, de BØR ha renset blæsere og kølere, om de har det må guderne vide.
De kan også ha glemt kølepasta under CPU.

det kan også være spillet der ikke kan lide Windows 8.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 23:21 #7
Der er desværre et hav af muligheder som kan give din fejl (spillet lukker ned).
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 23:22 #8
Okay, mange tak for hælpen. Jeg prøver lige de ting imorgen, og hvis det hjælper for du 60p.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 23:25 #9
Her er en som løste det ved at bruge xp sp3 compatible mode.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2990459
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 23:26 #10
Jeg samler slet ikke på point he he.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 23:30 #11
Googler du "counter strike crash windows 8" så vil du se mange der oplever crash og næsten lige så mange løsningsforslag.
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 23:35 #12
Okay, mange tak:-)
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
04. august 2013 - 23:46 #13
Jeg synes ik rigtigt jeg kam finde noget som skulle kunne løse mit problem ?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 00:18 #14
Hey, kunne ik sove... Så jeg køre slimware nu, den siger der er 21 ting, skal jeg bare opdatere det hele?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 00:43 #15
Har opdateret alle tingene, men den går ud efter 3 runder :-(
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. august 2013 - 01:03 #16
Kun godt du fik opdateret (helt generelt set).

Som sagt er dit problem ikke et der er nemt, der er et hav af mulige årsager (som du nok så via google).

Det kan nemt hænge sammen med spillet er lavet længe før Windows 8 kom.
Et skift af styresystem til et ældre, vil måske gøre du kan køre det uden nogen problemer.
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 01:08 #17
Okay, må prøver at gå ned til win 7 så
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 01:10 #18
Men har bare spillet meget på win 8, også counter strike uden problemer, men efter jeg fik den lavet med en nu harddisk, så vil den ik mere?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. august 2013 - 01:33 #19
Så er det ikke sikkert win7 vil hjælpe dig.

Det har ikke noget med selve harddisken at gøre.

Hvad med andre spil, kører de problemfrit ?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 01:52 #20
Tror jeg heller ik
- prøver lige at hente minecraft
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 02:13 #21
Den kan godt spille minecraft
- men den lukker counter strike ned og siger noget med at den ikke kunne køre fordi noget med "csgo.exe er holdt op med at fungere".
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. august 2013 - 02:17 #22
Hvis det er det eneste spil som driller, så kan du prøve at reinstall det, reboot mellem uninstall og install.
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
05. august 2013 - 02:19 #23
Jeg har prøvet det der, fejl-find, det trykkede jeg på ved steam også begyndte den at sige det med csgo.exe. Så tænkte også på om man bare skulle slette det og installere der igen?:-), også håbe på det bedste det
Avatar billede KaptajnVom Nybegynder
05. august 2013 - 12:56 #24
Får du en besked á la: xxx hold op med at fungere?
Avatar billede HueZ Nybegynder
05. august 2013 - 21:41 #25
Det er hæjst sandsynligt det der hedder en hl2 fejl, har selv haft problemet et par gange en geninstallation vil for det meste ordne problemet men hvis det ikke gør kan du prøve at gå ind på steam>spilbibliotek og højreklikke på Counter strike:source trykke på Properties/egenskaber, og så trykke på Indstil startindstilling og så skal du skrive -dxlevel 81.
Avatar billede HueZ Nybegynder
05. august 2013 - 21:44 #26
Ohh så ikke du spillede CSGO og ikke CSS, forslaget som jeg skrev vil ikke virke i CSGO. Jeg spiller selv CSGO på windows 8 og der er ingen problemer.
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 00:03 #27
Har også spilet uden problemer, men fik en ny harddisk og nu hopper den ud hele tiden af det:-;
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 00:03 #28
Ja?:-(
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 10:39 #29
Ja
Avatar billede lund6ooo Nybegynder
03. juli 2014 - 22:58 #30
Hvis den skriver at programmet holdte op med at fungere, nogle der har forslag til hvordan det kan forbedres via CSGO?!
Avatar billede lund6ooo Nybegynder
03. juli 2014 - 22:59 #31
Hvis den skriver at programmet holdte op med at fungere, nogle der har forslag til hvordan det kan forbedres via CSGO?!