Avatar billede 275o Nybegynder
05. august 2013 - 09:49 Der er 1 kommentar

Mailbox for et andet domæne

Hej gutter.

Jeg sidder lige med en opgave jeg ikke kan kringle.

Vi har et site hosted på en server ved dandomain, som skal modtage mails. Det kunne vi rigtig godt tænke os at modtage på vores lokale exchange 2007 server.

Hvordan får jeg vores Exchange til at tage ownership på de mails sendt til det domæne?

Jeg har lidt svært ved at lige finde det buzzword, som gør jeg ryger ind på de rigtige sider.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede venturer Nybegynder
05. august 2013 - 10:21 #1
Du skal have adgang til DNS opsætningen for "ditdomnain.dk".
Her står i øjeblikket nogle MX records som peger på dandomain (hvor din nuværende postkasse ligger).
Disse MX records skal ændres til at pege på din Exchange 2007.

Så dit buzzword er "MX records".