Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 10:46 Der er 13 kommentarer

Spillet lukker ned?

counter strike global

Hey:-)
- mit counter strike går hele tiden ud?, uden at sige noget, det lagger lige med lyden og billedet også går den ud på skrivebordet også lukker den steam ned efter. Nogen der kan hjælpe mig med det?, hvad jeg kan gøre for at den ikke lukker ned, kan spille i max 5-7 min, også lukker den ned?. Har lige købt en ny skærm til computeren, men hvad kan problemet være?, skal spille sammen med flere venner imorgen, men det bliver meget svært, når det hele tiden lukker ned:-(. Håber i kan hjælpe mig

- har prøver at slettet spillet og steam også hent det hele igen, hjalp lidt, nu siger den bare at csglo.exe ikke kan køre pågrund af et problem, også siger den Windows giver dig Bedsked når de har findet en løsning. Også siger den steam har fir travlt til at kunne rage din sag med caunter strike global (fejlkode41)
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 14:35 #1
Det kan måske være at det var dit system der ikke kunne trække det?

Hvad for nogle specs har du?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 15:00 #2
cpu: intel core duo 2 2,00GHz
bundkort: gigabyte techonology co., ltd.
ram: ddr2 3GB
grafikkort: nvidia GeForce 8600 GTS
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 15:00 #3
og det er windows 8 pro
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 15:10 #4
men har spillet det her spil 101 time, og efter den har været op værksted og fik taget et ram ud og fik en ny harddisk, så er den begyndt på det der, og det forstår jeg ik den gør:-(
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 16:40 #5
Så du har fået en gb ram mindre? Så du havde altså 4 gb før?
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 17:05 #6
mener faktisk at den havde 5GB ram før?, men så havde den et problem med at starte op, der kom en blå skærm med at der var noget ved noget nyt der var blevet installeret, som gjorde den ik kunne starte op mere, også tog de nogen af mine ledninger ud og den der ram blok, og sagde at der kom blå skærm hvis den sad i, og der kom ik blå skærm hvis de tog nogen af de andre ud, det skal siges at der er 4 steder man kan sætte ram i og havde 4 blokke i, 3 med 1gb og en med 2gb, og det er ddr 2, og havde ikke noget problem med ram før, så jeg ved ik helt, om jeg tør sætte det ram i igen, og der er kommet en helt ny harddisk i, og det hele er startet op på nu, så der skulle ik være noget problem med plads eller noget, så er meget forvirret over hvad jeg kan gøre og hvad der gør jeg ik kan spille, skal jeg have nyt bundkort med andre ram, eller skal jeg ud og købe nye ram eller nyt grafikkort eller hvad det nu kan være. har lige købt en ny gamer skærm og tastatur og mus. håber du kan hjælpe mig
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 17:43 #7
Det kan godt være at det har noget med det at gøre. Spiller ikke selv counter strike: Global offensive, men er grafikken ikke ret god?

Har fundet system kravene her:

Counter Strike Global Offensive system requirements (minimum)

CPU: 3GHz single-core Intel or AMD processor
RAM: 1GB for Windows XP, 2GB for Windows Vista / Windows 7
Graphics: DirectX 9 compatible 256 MB graphics card, Nvidia 8000 series or AMD 3000 series.
Operating system: Windows XP SP2
DirectX compatible sound card
6 GB of hard drive space

Har lagt mærke til at der står øverst at Cpu'en skal være 3GHz. Er ikke en haj til det her computer noget, men din CPU er jo kun på 2GHz. Dit grafikkort er i 8000 serien, som de siger er minimum. Den kunne godt trække det før med 5 GB ram, men det kunne måske være afgørende for om spillet  dur?

Har selv lige købt ny PC af samme problem. Den gik bare i stå og hvavde problemer med at trække de fleste spil.

Du kunne prøve at re-installere din computer ogpøve igen :)

Mvh Mads
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 17:56 #8
jo, jeg synes det er rigtigt, forhold til de andre counter strike der er blevet lavet.

- ja, så det også godt:-(.. men synes bare det er sjovt at jeg har kunne spille det før på den her computer, der står jeg har spillet 101 time på den, og det er først nu den begynder at smide mig ud, fordi der opstår et problem.

- men tror du jeg skal have nogle nye dele til computeren, som cpu , grafikkort, og ram?

- lyder ikke for godt?

- det siger mig noget, men ikke lige hvordan man gør det. hvordan gør man så det?
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 18:12 #9
Ved ikke hvorfor du har kunne spille det før. Du kan spørge nogle andre, fordi jeg er ikke den største computer haj.

(1) Hvis du vil reinstallere din computer skal du først og fremmest finde en cd der indholder dit operativ system (FX. windows 8).

(2) Så skal du putte CD'en i, og slukke computeren.

(3) Så når den starter op står der i bunden: "Tryk en tast hvis du vil boote fra din CD-rom" eller "Press a key to boot from CD-rom".

(4) Tryk en tast

(5) Gennemgå setuppen
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 18:24 #10
Okay:-), så må jeg jo stort set skulle have en ny computer for at være sikker på det hele passer sammen, hvis du forstår?, med grafikkort og bundkort og det hele der:-/
- har ikke nogen cd-ROM med mit Windows på, da jeg har downloadet det, fra Windows hjemme sidde :-(
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 19:14 #11
Det kan godt være at du skal have en ny computer hvis du også skulle kunne spille de nye spil der udkommer. Kan varmt anbefale Extreme gamers. Super god service, hurtigt svar på mail, og ikke mindst HIGH-END gaming pc'er :)

Link: http://www.stratek.dk/
Avatar billede Nichlas20 Nybegynder
06. august 2013 - 21:01 #12
Hej, mange tak:-)
- hvad for en af de computer synes du der ville være bedst til det?
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. august 2013 - 23:22 #13
Det kommer jo selfølgelig an på om du vil have en bærbar eller en stationær.

Stationær:

Du kan købe denne ret fede stationær.
7.000,- med operativ system og det hele.
Der får du en hurtig Intel i5 processor og hele 8 GB ram.
Du får et godt grafik kort fra 600 serien. Et Nvidia Geforce gtx 660 med 1.5 gb (v)ram. Der får du også 1 Tera byte plads på dit drev.
Link: http://www.stratek.dk/Predator-Aspire-G3620-Ci5-8GB-1TB-ACER/cat-p/c36161/p5485606.html

Du kunne også gå op i standart og købe denne vilde PC for 9.200,-
Der følger IKKE operativ system med vilket er krævet før computeren kan starte op! Men ellers får du en vild Intel I7 processor, 16 GB ram og et Nvidia Geforce GTX 770. Du får 250 GB på dit utrolig hurtige drev, og du får deres nye køler: CoolerMaster Hyper T3.
Link: http://www.stratek.dk/Predator-Aspire-G3620-Ci5-8GB-1TB-ACER/cat-p/c36161/p5485606.htmlhttp://www.stratek.dk/Predator-Aspire-G3620-Ci5-8GB-1TB-ACER/cat-p/c36161/p5485606.html

Bærbar:

Hvis du skal have en bærbar skal du gå op i pris, da det er langt sværere at lave dem mobile og lette. Hvis du vil have en laptop kan du selv tage et kig. Der er et stort udvalg men før at du kan få den billige stationærs specifikationer skal du nok op i 9.000.

Du kan selv tage et kig: http://www.stratek.dk/Baerbar-PC/cat-c/c36159.html