Avatar billede Seba4969 Praktikant
07. august 2013 - 12:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual C++ xxxx Redistributable

Hej

Når jeg kigger i "fjern et program" i kontrolpanel, går jeg ned til noget som hedder Microsoft Visual C++ (årstal) Redistributable...

Hvad er dette for nogle? Har fra 2005, 2008, 2010, 2012.
Er det nogle jeg kan slette uden det skader pc?
Hvad bruges det som og er det normalt med 14 af disse?

Har windows 7 - packardbell easynote tk11bz, 64 bit
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. august 2013 - 15:51 #1
Nej du må ikke slette dem.
De er installeret i forbindelse med installation af et eller flere programmer, som er afhængige af dem.
Det er på samme måde som nogle programmer er afhængige af de forskellige versioner af NetFrameWork.
/ptj_11
Avatar billede Seba4969 Praktikant
07. august 2013 - 18:01 #2
hmm okay troede bare at, når der står de er fra 2005, at de er så opdaterede med nyere verisoner og kan slette den.

Læg et svar :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. august 2013 - 20:05 #3
Det får du her. Du har misforstået det der med 2005- 2006- o.s.v.
Der er ikke tale om alder, men om versioner.
Og dog, der er selvfølgelig i en eller anden forstand tale om alder, da de forskellige versioner er nyere eller ældre i forhold til hinanden. Men de forskellige versioner er nødvendige for de programmer der er udviklet med afhængighed til den enkelte version.
Forskellige programmer er programmeret med afhængighed i forhold til den tilgængelige version.
Man kan jo ikke programmere med afhængighed til en version, der først bliver tilgængelig på et senere tidspunkt.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. august 2013 - 20:06 #4
Det blev så kun et indlæg, så  svaret er her.
/ptj_11