Avatar billede Weberen Nybegynder
16. august 2013 - 22:48 Der er 1 kommentar

CMS - HTML og CSS.

Godaften, jeg sidder og har lavet en hjemmeside i AdobeDream, jeg vil gerne kunne gøre sådan at det er muligt at opdater en del af mine div´s uden at skulle ind og rette i koden hver gang, hvad kunne være en løsning på dette problem? Vil absolut helst selv kode, og derfor skal det ikke bare være en CMS med en teamplat. Men vil det evt. være muligt at oplade mine sider til en CMS og så gøre de aktuelle div´s aktive?

det skal siges at det skal være offline så noget det også fungere med XAMPP

Har prøvet at rode lidt med Joomla men det virker ret uoverskueligt!
Avatar billede herlevsen123 Nybegynder
23. august 2013 - 18:29 #1
Prøv at starte med wordpress. Det er nemmere at komme i gang med end Joomla, og er mere med garanti end rigeligt til dit behov.