Avatar billede dytti Novice
24. august 2013 - 12:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Deaktiverer Windows login

Jeg har en Dell Latitute E5500 med Windows 7.

Den normale startprocedure er at trykke på "Ctrl-Alt-Delete"
Dernæst skal der skrives et password for at komme til Windows.

Jeg vil gerne have den til at starte op, og gå direkte til windows, uden at gøre noget.

Jeg har slået "Ctrl-Alt_Delete" fra, men hvordan deaktiverer jeg password godkendelsen (jeg kender password, så det er ikke det der er problemet).
Avatar billede jensenjs Juniormester
24. august 2013 - 14:35 #2
I start skriv NETPLWIZ
vælg din bruger
Fjern hakket i brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren

Du vil så blive bedt om at angive adgangskoden.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2013 - 14:40 #3
jensenjs >> Du mener, gentagelse letter forståelsen?
Avatar billede HKW Nybegynder
24. august 2013 - 14:48 #4
Det er i hvert fald lettere, end at trykke på to links :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
24. august 2013 - 18:02 #5
Jeg har det med ikke at trykke på flere links, hvis løsningen ligger lige for.

Så jeg ved ikke om der er noget på dine links.
Avatar billede dytti Novice
25. august 2013 - 08:07 #6
Hej og tak for svar.
Desværre virker det ikke.

I Listen står der kun en bruger.
Brugernavn: Administrator
Domæne: 45xxxx
Gruppe: Administratorer.

Og linjen med "Brugere skal angive brugernavn og password" er der ikke.
Avatar billede HKW Nybegynder
25. august 2013 - 15:21 #7
Det lyder besynderligt. Har du mulighed for at tage et screenshot?
Avatar billede HKW Nybegynder
25. august 2013 - 15:22 #8
Ah, du er koblet på et domæne.
Avatar billede dytti Novice
25. august 2013 - 19:18 #9
Ja - Jeg skylder måske at sige, at det er min gamle arbejdscomputer, som jeg har fået foræret da den skulle skiftes ud.

Jeg havde egentlig tænkt mig at den skulle bruges i mit hobbyværksted.
Den er derfor ryddet for alle gamle arbejdsoplysninger, og jeg behøver ikke at beskytte den med pasword længere.

Kan jeg fjerne alle de gamle domæne oplysninger, så jeg ikke kobles op som domæne, men som almindeli pc>?
Avatar billede dytti Novice
26. august 2013 - 21:44 #10
Problemet er løst!

Ingen grund til at gøre det sværere end det er - Jeg gav skidtet til vores systemansvarlige, og nu har han fjernet de sidste rester af domæner o.l

Tak for jeres svar :-)