Avatar billede Freepox Praktikant
24. august 2013 - 19:39 Der er 3 kommentarer

Høj lyd når spil kører.

Hej.

Jeg har et problem med min PC. Problemet opstår kun nogen gange ved enkelte spil, eller altid efter et stykke tid ved andre spil. Når jeg f.eks spiller Saints Row IV, begynder den pludseligt at sige en lyd lign: "Nøøøø", og det fortsætter indtil jeg trykker Alt Esc eller bare lukker spillet. Der kan dog komme enkelte sekunder med stilhed, og så kommer det igen. Lyden opstår altid når jeg spiller 2 spil. Dette er opstået pludseligt, det har aldrig været noget lignende tidligere!

Specs:

Windows 7 Home premium x64
Nvidia Geforce GTX 670
Intel core i7-3770k (3.5x4ghz)
16 GB Kingston ram (1600mhz)
Gigabyte Z77-DS3H (Motherboard)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 20:22 #1
Er det et dvd spil eller online spil?

For hvis det er et dvd spil kan det godt være at det er dvd -læseren der siger lyden, når cden drejer rundt derinde.

Hvis det så er et online spil, vil mit gæt være at din pc ikke kan tåle at du spiller for længe, og derfor bliver den varm og siger sådan en lyd. Min gamle larmede nemlig også da jeg spillede, eller så film for længe plus at den blev varm.

Jeg skal lige have lov at sige at jeg ikke er en it ekspert eller noget, så dette er vel bare ud fra erfaring, og hvad jeg tror det KAN være :-)
Avatar billede Freepox Praktikant
24. august 2013 - 20:29 #2
Jeg bruger ikke cd-rom spil overhovedet, så det er det bestemt ikke.
Desuden kan computeren sagtens klare spillene :) Den er ikke specielt varm, og den siger lyden om det så jeg kører to lavt-krævende spil, eller to meget krævende spil.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 20:42 #3
Nå okay. Jamen som sagt er jeg ikke en ekspert, men jeg prøvede på at hjælpe :-)