Avatar billede AlexanderL Novice
30. august 2013 - 03:00 Der er 3 kommentarer

Venter på hjemmeside men der sker aldrig noget.

Hejsa. Har virkelig et stort problem.

Jeg har TDC, jeg har haft det i ca 8 måneder nu.

Mit problem starte for ca 2 måneder siden hvor det sket først gang.

Mit problem er : Jeg kan være på facebook hele dagen på min telefon eller gå på nettet på min telefon hele dagen, men når jeg tænder min computer og vil på nettet, så kan jeg godt det i ca 15-30 min før den begynder at sige den (venter på google) = jeg kan ikke komme bruge mit internet overhoved, det er både IE og google chrome men selv om jeg ikke kan komme på nettet, så kan jeg spille spil alt det jeg har lyst til flere timer, eller bruge spotify eller skype altså = med der er forbindelse igennem jeg kan bare ikke gå på internet kun hvis jeg genstarter min computer, jeg har 3 pc'er herhjemme, 1 stationær som er på kable og 2 bærbar på wifi, det sker på dem alle sammen + når det sker, så virker mit internet eller ikke på min eller min kærestes telefon, sidste gang det sket for 2 måneder siden løste TDC problemet ved og rest routeren, nu er det så starte igen nu her for ca en uge siden at gør det igen, jeg har snak med TDC 100 gange nu og de har rest min router 10 gange, og nu har jeg så fået en ny router af dem + jeg har geninstalleret Windows på alle vores computer herhejmme, og de gør det satdig, jeg aner ikke hvad jeg skal gør nu.

Jeg har lånt en telenor usb bredbånd for og teste med det også og den kan stadig ikke være på nettet i mere end 15-30 min.

Håber i har lyst til og hjælpe mig. Mvh Alexander
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2013 - 09:52 #1
du kan stadig have noget snavs på maskinerne.
Når du geninstallerer, så skal du først slukke ALLE maskiner med adgang til router.
Så starter du én pc - geninstallerer den. Slukker den.
Videre til næste pc - tænd, geninstaller - sluk.
Når alle maskiner er geninstalleret og selvfølgelig har opdateret windows og viruskontrol, så kan du starte det hele op, og så skal snavs være væk.

Hvis du geninstallerer mens andre maskiner er tændte, så springer snavset rundt på nettet, og du får intet ud af det.
Avatar billede AlexanderL Novice
30. august 2013 - 11:47 #2
De andre har ikke været tændt imens jeg har geninstalleret dem.
Kun min mobiltelefon.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2013 - 13:01 #3
pc fra en pc med http://networx.en.softonic.com/
du kan så have en lille graf oppe mens du er på nettet - fortsæt til det går i stå for at se, om der sker ændringer i lan-trafik.