Avatar billede MSchlamovitz Mester
30. august 2013 - 17:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre billeder fra Ipad til Ipad

Ganske kort: Hvordan overfører jeg nemmest 150 billeder fra én Ipad til en anden ?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2013 - 17:47 #1
Måske sådan her
http://www.youtube.com/watch?v=6ofUkg9Eb8s
hvis du har det nødvendige udstyr.
Har ikke selv Ipad skal siges.
Avatar billede egonspock Seniormester
30. august 2013 - 18:29 #2
Jeg ville nok blot dele et Dropbox-share fra den ene til den anden bruger.
Avatar billede MSchlamovitz Mester
30. august 2013 - 18:40 #3
Er det ikke sådan, at hvis du deler en dropbox-share, så ligger billederne på dropboxen - og ikke i kamerarullen, hverken på Ipad1 eller Ipad2 ?
Hvad sker der, hvis jeg sletter billederne fra Ipad1?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2013 - 18:58 #4
Du kan også simpelhen sende billederne til din computer og derefter via iTunes sætte dem ind på den anden iPad.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2013 - 19:03 #5
Hvis du bryder dig om den slags, er der jo også Evernote. Ikke for at det er bedre end de andre forslag, men for at vise mulighederne.
https://evernote.com/intl/da/
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 21:27 #6
Hej kære bruger,

Hvis du snakker om en iPad(Apple Tablet), skal du dog synkronisere din iCloud med dine to iPad, dette vil resultere til et resultat på op til 3 min.

Er du ikke sikker på hvordan? Følg disse enkle-trin:
1. Indstillinger
2. iCloud
3. Billeder
4. Synkroniser iCloud til den anden iPad.
5. Få et smil, nu er det klaret.

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.

Virkede det ovennævnte ikke? Du har altid mulighed for at spørge.
Avatar billede kitekat777 Nybegynder
17. oktober 2015 - 16:42 #7
Jeg ville også bruge Dropbox til det