Avatar billede MRkebabber Nybegynder
02. september 2013 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

MSI GTX 660 TWINFROZR III OC Edition! (GX750 PSU)

hejsa :) jeg har en computer her, hvor mit grafikkort i bonen er  MSI GTX 660 TWINFROZR III OC Edition! (GX750 PSU)  men er der nogle der mulighvis kunne måske forklare hvor godt det er og eller sende et lick til det på en webside ?:)
Avatar billede MRkebabber Nybegynder
02. september 2013 - 21:13 #1
ups skrev noget forkert læs denne her :)

har jo købt en ny computer for noget tid siden :) med disse grafikort MSI GTX 660 TWINFROZR III OC Edition! (GX750 PSU)2 styk af dem, men er ikke helt klar over deres individuelle pris osv :) nogle der kunne linke et og evt. skrive hvor gode de er :)
Avatar billede clbonefeld Nybegynder
02. september 2013 - 22:43 #2
Det er nogle ret gode grafik kort de kan bruges til alt gaming
Avatar billede MrMagners34 Nybegynder
02. september 2013 - 23:01 #3
Jeg har selv en af delbare og kan trække BF3 på ultra med ca. 50fps