Avatar billede Gnefner Novice
03. september 2013 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Browser hijacked?

Hej Eksperter,

jeg kører Win8, og bruger Google Chrome som browser.

Overalt på hjemmesider, er skriften lavet til links/genveje til andre sider, med underlige små pop-up vinduer..

speedanalysis.com
monstermarketplace.com

Og datingsider?

Jeg har forsøgt at Google lidt, men intet har hjulpet.

Hvordan får jeg dette fjernet?

På forhånd mange tak!
Avatar billede Gnefner Novice
03. september 2013 - 18:44 #1
Undskyld ulejligheden, har selv lige fundet en løsning :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2013 - 20:40 #2
Du må godt lige fortælle hvad du gjorde for at løse problemet.
Andre kan jo få glæde af din erfaring :-)
04. september 2013 - 06:38 #3
Det er sandsynlig denne 'pakke' >

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

samt

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede Gnefner Novice
04. september 2013 - 08:39 #4
Jeg gik inde under instillinger -> udvidelser, og fandt en derinde der ikke hørte hjemme, den fjernede jeg bare :)
Avatar billede happyguy Nybegynder
08. januar 2014 - 19:29 #5
Så er du bare heldig Donky!
Jeg har også den djævel på min win 8,1 maskine og har forgæves prøvet at fjerne den via forskellige forslag fra andre websider og det lykkedes da oså en kort tid, men derefter er dentilbage igen.
Så lige pt prøver jeg med Malwarebytes igen igen igen og derefter prøver jeg med Adwcleaneren, så må vi se hvad loggen viser.

Men jeg bør vel oprette en ny tråd så jeg kan give point til dem der retteligt skal have dem, hvis der kommer en løsning?
08. januar 2014 - 19:36 #6
Malwarebytes + AWCleaner + CCleaner bør gøre 'underværker' ...