Avatar billede tjens Nybegynder
11. september 2013 - 15:50 Der er 1 løsning

HTML5 indexedDB: Syntax til at tilgå et index med 2 kolonner

Jeg vil gerne søge i min IndexedDB via et index med 2 kolonner.

Jeg har lavet et eksempel som virker i Crome og Firefox, men da jeg gerne vil lave en HTML5-app til Windows (PC og RT Tablet), skal jeg have det til at virke i IE10.

http://jsfiddle.net/rz4QD/1/

Der virker mystisk at MSIE fint kan oprette indexet, men ikke vil gennemføre læsningen, fordi den ikke accepterer et array af indexerede værdier i denne linie
var range = IDBKeyRange.only(['Bill',32]);
Avatar billede tjens Nybegynder
11. oktober 2013 - 06:38 #1
Problemet er ikke løst, så jeg har lavet index med et felt, og tilføjet javascript-filtrering af resultatet.