Avatar billede James_Breum Nybegynder
13. september 2013 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Grafik

Hey har lige et spørgsmål inden jeg skal ud og investere i grafikkort(s).

Kan det bedst betale sig, at købe et heftigt graikkort med enventuelt 4-6 gb, eller 2 minde med fx 2-3 gb?
13. september 2013 - 10:29 #1
... skal bruges til hvad ? Hvilken programmer/spil ?
Avatar billede James_Breum Nybegynder
17. september 2013 - 09:56 #2
Der vil primært være en computer, som jeg skal kunne spille på; det vil primærret være frist shooter og strategi spil:
Gta V, Cod MW 2, Far Cry 3, total War serien, simcity 3
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
17. september 2013 - 15:45 #3
det kommer an på hvor mange skærme du har, hvis 1 så vil 2 med 2-3 gb være det bedste men med mange skærme så vil det højere antal ddr5 ram være bedre

ps. husk at lægge dit svar som en kommentar, da svar er lavet til løsninger.