Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 14:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan min PS3 tage skade af at stå på min subwoofer?

Hej med jer,

Overskriften siger næsten det hele, jeg har en stor subwoofer på 150W, som runger rimelig meget når man skruer op, og kan min PS3 derved atge skade af de vibrationer som den udsender?
Tænker mest på harddisk og det andet fintfølende elektronik som helst ikke skal forstyrres når den kører. :-)

Mvh. Jesper
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 15:16 #1
Jeg ville helst ikke gøre det... bare for at være sikker. Har du da ikke plads til den?
Avatar billede Blueeyez Mester
15. september 2013 - 16:35 #2
Er meget sikker på den vil tage skade, men spørgsmålet er hvor hurtigt skaden bliver enorm :) (Altså at PS3en ikke vil fungere mere, den del kan jeg ikke bescare, men det er ihvertfald skadeligt for harddisken hvis PS3 og subwoofer er aktive på samme tid)
15. september 2013 - 18:16 #3
Jo mindre din sub vibrere kan jeg ikke se noget problem.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 21:21 #4
Jeg har plads, men synes den stod godt der, da den ikke kan stå på/i tv-bordet :)

Blueeyez; du vinder (de få) point, skriv et svar, så giver jeg dig dem ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
15. september 2013 - 22:04 #5
Får du her.

Vil os tilføje alting kan tage skade af en god sub/bass blot det er heftigt nok og jo heftigere desto hurtigere/større skade..
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2013 - 07:27 #6
Det kan jeg sagtens følge dig i, og det kommer bestemt heller ikke bag på mig, at den ikke ville have godt af at stå der.
Har placeret den på gulvet ved siden af, det er med gulvtæppe, så regner med den rager de rystelser/vibrationer som nu skulle komme mens jeg spiller.

Tak for svarene.