Avatar billede michaelholm Nybegynder
16. september 2013 - 11:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installer Windows

Min acer starter op med beskeden "installation starter tjeneste" - kort efter kommer der et vindue op med teksten"
Windows kunne ikke fuldføre installationen. Genstart installationen for at installere Windows.
Dette bliver ved uden at jeg kommer ind i computer
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2013 - 12:04 #1
prøv at starte i fejlsikret tilstand - evt indlæs opdateringen der.
Avatar billede michaelholm Nybegynder
16. september 2013 - 12:22 #2
er prøvet uden resultat - kommer bare tilbage til ovenstående
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2013 - 12:54 #3
boot på windows-cd, og vælg reparer installation
Avatar billede michaelholm Nybegynder
16. september 2013 - 13:29 #4
ok tak