Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
17. september 2013 - 10:10 Der er 2 kommentarer

svar til Eksperten

Goddag Eksperten. Mange tak for svar på alle mine spørgsmål. Jeg har anvendt Jeres svar, der har været meget nyttige. Derfor vil jeg også gerne sørge for, at I får den tilstrækkelige tilbagemelding fra mig. M E N  Jeg har skrevet tilbage, og meddelt at "sagerne" er godt fuldendt. I har ikke fået mine svar, og jeg kan ikke finde ud af at få sagerne "låst som afsluttet". For at I kan blive fri for til stadighed at erindre mig om af følge op og jeg kan blive ri for at have dårlig samvittighed, beder jeg Jer venligst meddele mig, hvordan alle de nuværende opgaver anføres afsluttet.  Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede repox Seniormester
17. september 2013 - 10:23 #1
Hej Birthe,

Du har mulighed for at se alle dine åbne spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Birthe_28

Dertil kan du læse FAQ'en vedrørende behandling af svar.
Når du har accepteret alle brugbare svar du har fået vil påmindelserne stoppe.

Dette spørgsmål bedes du selv besvare og acceptere svaret på da retningslinierne for spørgsmål om selve Eksperten.dk er gratis.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2013 - 10:59 #2
Sådan lukkes et spørgsmål, hvis der er lagt et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo