Avatar billede milo85 Praktikant
17. september 2013 - 18:38 Der er 1 kommentar

Lenovo factory recovery

Hej.
Har en lenovo bærbar (oem)Har delt c drev op i 2 partitioner c og d.
Barbaren er nu fucked, så tænker at køre en lenovo factory recovery, fra cd'er jeg lavede da jeg købte den.

Mit spørgsmål er nu, når den siger den vil genoprette HD til fabriksindstillinger, betyder der så anden sletter begge partitioner eller kun den hvor styresystem ligger på?
Avatar billede komputerdk Mester
18. september 2013 - 08:23 #1
som jeg husker det, sletter den ikke d-drevet, men jeg ville nok tage en backup just in case..

btw. kan du ikke starte recovery fra HDD , ved at trykke den blå thinkadvantage ved boot ?