Avatar billede nikolajfr91 Nybegynder
24. september 2013 - 20:43 Der er 3 kommentarer

Parallels Desktop 8 til Mac OS X

Hvis jeg køber og installere Parallels Desktop på min mac, og får windows 8 på. Kan jeg så tilslutte min harddisk og se alle de film som mac ikke vil vise. Jeg vil selvfølgelig installere VLC Player på windows for at kunne se filmen. Men vil jeg ku gøre det ??

Jeg er helt ny i mac, så det er osse lidt derfor at jeg vil købe prgrammet til min macbook air.

Man primær for at kunne se de film på harddisken, således at jeg er fri for at finde min gamle windows pc frem hver gang at jeg vil se film.

Go eller dårlig idé ????
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2013 - 21:48 #1
Avatar billede mads375 Juniormester
27. september 2013 - 01:35 #2
Husk at lukke dine spørgsmål Nikolaj. Alle dine 7 oprettede spørgsmål er åbne..
Avatar billede nikolajfr91 Nybegynder
29. september 2013 - 12:26 #3
Må de ikke være det da ? jeg vil jo gerne har så mange kommentar som muligt ? hva sker da hvis jeg lukker dem ?