Avatar billede tintir Nybegynder
25. september 2013 - 10:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min mus virker ikke til aiming

Hej alle Eksperter.

Jeg har for nylig købt en Bluetooth mus, som jeg har haft lidt problemer med, men har fikset det.
Nu har jeg så spillet nogle spil, og når jeg aimer (RMB), så kigger min person ned i jorden eller et andet sted hen.
Det sker i World Of Tanks (hvor den flytter sig bagud), og i BF3, hvor den kigger ned i jorden.
Når jeg giver slip igen (klikker RMB igen), så gør den det samme igen.

Det er kun aim der bruger RMB, så hvad er der galt?

Min mus er en ID0032 LogiLink mus.
Avatar billede tintir Nybegynder
25. september 2013 - 14:09 #1
Og forresten, så sker det samme for min mus på selve bærbaren, så måske det kan være en computer fejl eller?
Det skete ikke, da jeg havde min gamle kabel mus, men problemet sker ikke ved alle spil, hvor man bruger RMB.
Avatar billede tintir Nybegynder
26. september 2013 - 09:44 #2
Har fundet ud af det er en fejl med pc'en.