Avatar billede tintir Nybegynder
26. september 2013 - 09:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer fejl

Hej Eksperter.

Jeg har for nylig fået et problem med min pc.
Først troede jeg det var min mus der var i stykker, men har prøvet med andre muse, og det giver samme resultat. Det samme med min laptop mus.
Jeg har så fundet ud af, at det er en computer fejl, da det ikke kun sker ved BF3, men også ved andre spil.
Derfor spørger jeg, hvordan dette kan fikses.
Min problem er, at jeg ikke kan bruge RMB knappen på min mus inde i et spil. Når jeg bruger den så flytter selve kursøren i spillet sig nogengange ned i jorden eller bagud. Det er irreterende, da denne knap bruger man til at sigte med. Derfor vil jeg gerne gøre alt for at få det fikset, så det virker igen.

I vil sikkert sige, at jeg skal spørge dem jeg har købt computeren fra, men jeg har dsv. mistet min bon, så jeg kan ikke gøre brug af det. Derfor vil jeg gerne hører om man kan fikse det uden, at den skal til reparation, inden jeg vælger det.
Hvis det ikke kan laves uden reparation, så vil jeg gerne hører, hvor det er billigst og hvor lang tid det sådan cirka tager, da jeg ikke kan undvære den, da jeg også bruger den til skolearbejde, og det skal gerne være tæt på Silkeborg.

Håber I kender en løsning og vil hjælpe mig.
På forhånd tak!
26. september 2013 - 11:12 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar / Stationær ?

Er det sket 'pludseligt' ?

...
Avatar billede tintir Nybegynder
26. september 2013 - 14:26 #2
Det er Win8, 64-bit bærbar, og ja det er sket i starten af september.
Avatar billede forsberg94 Nybegynder
28. september 2013 - 02:25 #3
Du kan jo eventuelt prøve at kontakte www.iHero.dk - de ligger placeret i Silkeborg, og hvis du er heldig, så har de en løsning på dit problem.

jeg har ikke selv oplevet dit problem, og har kun selv sendt til reparation pga. direkte hardwarefejl, men du kan prøve at kontakte dem.

Og jeg undskylder for det sene svar - håber naturligvis at dit problem allerede er løst :-)
Avatar billede tintir Nybegynder
28. september 2013 - 09:14 #4
Tak. Jeg vil prøve det.
Avatar billede tintir Nybegynder
28. september 2013 - 09:25 #5
Men specialisere de sig ikke kun for Apple produkter?
Avatar billede forsberg94 Nybegynder
28. september 2013 - 13:49 #6
#5 - Jo officielt. Hvis du sender en lille mail til dem, vil de helt sikkert gerne give et kompetent svar på hvor problemet kan ligge, ligemeget hvilken computer du har.
Avatar billede tintir Nybegynder
24. november 2014 - 09:22 #7
Løsningen var en fejl i driveren.