Avatar billede keld66 Juniormester
26. september 2013 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overføre billeder direkte fra windows 7 til Asus Nexus 7 via kabel

Hej
Som overskriften skriver, søger jeg sådan et program der kan overføre billeder fra pc Windows 7 til Tablet Asus Nexus 7 via kabel. Programmet må godt være billigt eller gratis.
Avatar billede Blandy Praktikant
27. september 2013 - 08:18 #1
dropbox, google drive, ms skydrive mm. er gratis.
Avatar billede chalde Seniormester
27. september 2013 - 08:38 #2
Du kan prøve: http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-configure-the-usb-on-your-nexus-7.html

Men hvad jeg kan læse fra forskellige fora, så er der meget snak om at det ikke er muligt, uden videre, at mounte den som usb storage (da jeg ikke har den, kan jeg hverken be- eller afkræfte dette).

Alternativt, såfremt både pc og nexus er på samme netværk, så kan du bruge f.eks. airdroid. Udover muligheden for filoverførsel, indeholder det en række andre meget funktionelle ting.
Se: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid
Avatar billede keld66 Juniormester
03. oktober 2013 - 08:26 #3
chalde, jeg fik meget ud af og læse dine anbefalinger. Det bragte mig til at finde et kabel, så jeg kunne overføre frem og tilbage fra Nexus 7. Drop et svar, så belønner jeg med 200 p.
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2013 - 09:05 #4
Bare behold point :)
(smid evt. link til kablet)
Avatar billede keld66 Juniormester
03. oktober 2013 - 09:22 #5
Det var et kabel jeg selv har. Nemlig kablet fra min Samsung Galaxy 2 mobil til at overføre billeder derfra. Så derfor kender jeg ikke et link. Men du var årsagen til at jeg begyndte at lede i min egen skuffe med diverse kabler.
Jeg beholder de 200 p. tak for hjælpen.
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2013 - 10:22 #6
Np :)