Avatar billede bukse Nybegynder
27. september 2013 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undervisningsprogram

Hej
Er der nogen der fortælle om der findes et program, der virker på følgende måde:
Vi har et billede hvor på der skal anbringes forskellige figurer.
Figurer står ex på en linie i toppen af billedet.
Ideen er så at man med mus eller finger trækker figurerne til den ønskede plads på billedet.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
27. september 2013 - 11:43 #1
Ring mig op, da jeg ikke er helt sikker på, hvad du skal bruge det til.
Peter
Avatar billede bukse Nybegynder
02. oktober 2013 - 08:18 #2
Åbent bart ingen hjælp