Avatar billede tintir Nybegynder
28. september 2013 - 18:04 Der er 7 kommentarer

Hjælp til køb af hjemmeserver

Hej alle sammen.

Jeg har i lang tid set på servere jeg godt kunne tænke mig, men har aldrig haft noget held.
Derfor spørger jeg jer om, hvilken slags server og specs serveren skal have, så jeg kan bruge det til spil. Dvs. så jeg kan sætte en gameserver op på serveren.

Også hvis i kunne komme med nogle servere, som måske vil kunne passe bare til ganske få gameservere.

Mine krav er at den skal kunne have noget plads (omkring de 500 MB er ok), have wifi, RAM nok til at køre gameserveren, en ok processer.
Så skal det gerne koste mindst muligt. Det er fint nok hvis den bare kan have 1 gameserver.

Hvis i er nysgerrige om hvilket spil det er til, så læs herinde http://www.urbanterror.info

Tak på forhånd.
Undskyld hvis det er i en forkert kategori.
Avatar billede swiatecki Novice
28. september 2013 - 21:37 #1
Blot en kommentar, ingen server bør køre via WiFi.
Avatar billede tintir Nybegynder
29. september 2013 - 10:14 #3
#2 skulle den gerne kunne køre sådan en gameserver?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2013 - 10:55 #4
prøv denne her ved ikke om den dur http://www.gameservers.com/ ?
Avatar billede tintir Nybegynder
29. september 2013 - 11:04 #5
Jeg søger ikke efter en hoster, men en hjemme server så jeg selv kan hoste mine servere.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2013 - 10:54 #6
Windows home server eller Windows server ??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. december 2013 - 18:41 #7
Hejsa.

  Du kan højst sandsynligt bruge sådan en fyr her:
http://www.edbpriser.dk/server/hp-proliant-microserver-id-7102815.aspx

Den er til at betale, bruger kun ganske lidt strøm og er nærmest fuldstændig tyst - især sammenlignet med min "gamle" server... ;-)

De bedste hilsner