Avatar billede jakabov Praktikant
28. september 2013 - 22:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bærbar semi gamer 5-6000kr

Hej

Er på jagt efter en bærbar som skal kunne bruges til at spille lidt på mest League of legends, men må gerne kunne trække lidt mere krævende spil. Har kigget på tre forskellige:

1: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1127641/Asus-K56CBXO130H.html

2: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1127205/Acer-Aspire-V5572G53336G50a.html

3: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1127646/Asus-N56DYS4021H.html

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal satse på at få det bedre grafikkort frem for en bedre processor?

Håber i kan hjælpe

Mvh Søren
Avatar billede anri Novice
29. september 2013 - 09:54 #1
Jeg købte denne her for et par måneder sider, ok hold op hvor er jeg tilfreds:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=asus-b%C3%A6rbar-pc-a56cb-xo0466h&id=0-4404230910

Det er jo næsten den første du har linket til.

Den er slank og hurtig, MEN, jeg synes ikke den sorte farve er så dyb, som jeg kunne ønske mig, så når nu specs er så ens, så er det måske en parameter du skal tage med i overvejelserne.

Jeg har så købt sådan en fætter og lavet en 1-1 kopi af den harddisk der fulgte med.  Man kan virkelig mærke forskellen med sådan en hybrid-disk.
Avatar billede anri Novice
29. september 2013 - 09:55 #2
Avatar billede jakabov Praktikant
29. september 2013 - 10:43 #3
Ja de er meget ens, rart at høre du er glad for den.. Har en 256 gb sd, jeg regner med at flytte fra min stationære til den nye bærbar.. Kan ikke helt finde ud af om det er dumt at give 500kr mere for acer'en, med det bedre graffikkort?
Avatar billede jakabov Praktikant
30. september 2013 - 11:19 #4
bump
Avatar billede jakabov Praktikant
03. oktober 2013 - 13:53 #5
blev asus k56, lækkert design:)
Avatar billede anri Novice
09. oktober 2013 - 20:12 #6
Ja ikke.

..og jeg er helt vild med dens opstartstid, men sådan har mange nyere bærbare det jo, og så bliver den ikke særlig varm.

(mærkeligt nok, så fik jeg ikke mail om dine bump-beskeder)
Avatar billede jakabov Praktikant
13. oktober 2013 - 09:32 #7
Har fået skiftet harddisken ud med 256gb ssd, så nu er der virkelig knald på,  især efter jeg har fået slettet alt det asus  havde preinstalkeret:)
Avatar billede Sofie18 Nybegynder
05. januar 2014 - 19:49 #8
Sidder selv og kigger på samme bærbar i øjeblikket, og er meget i tvivl om, det er et godt købt. Kunne var man kunne få et godt svar, som kunne lede en i den rigtige retning :-)

- Hvor godt trækker den spil ? Er ikke den største gamer, men spiller en del minecraft og skydespil.

- Hvordan er batteri og blæserne på den? Bliver den hurtig varm, eller holder den relativ godt?
Avatar billede anri Novice
05. januar 2014 - 21:19 #9
Selv nogle måneder efter mit køb af denne, er jeg meget tilfreds med alle punkter.

Den trækker let nyere spil som Arkham City og BioShock Infinite uden at blive så varm at den ikke kan stå på skødet.

Blæserne starter kun under spidsbelastning, og der siger de faktisk ikke meget.

Batteriet leverer gladeligt 4 timer og mere hvis jeg drosler lidt ned på cpu og lysstyrke.

Jeg har installeret en hybrid-disk i den, som sparer noget på strømmen og jeg ved  at der er kommet nyere modeller, men selve produkt-linien kan jeg kun anbefale.