Avatar billede mYaz Nybegynder
02. oktober 2013 - 08:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy s4

Hej.

Jeg fik mig en helt ny samsung s4 her for ca en måned siden.
Men nu er det så at den kan ikke sende sms'er.
Den kan sagtens ringe, gå på nettet og viser også den har forbindelse til 3g og mobilnetværk.
Har også været inde og se om det var mit abonnemen, men der stod der også alt skulle fungere.

Nogle herinde der kan give mig noget hjælp så jeg kan bruge min telefon igen.

Ps. havde samme problem for ca 1 uge siden, men der gik det over 20 min efter. Men nu har den gjort det siden igår kl 17.

Hjælp mig :c
Avatar billede repox Seniormester
02. oktober 2013 - 11:27 #1
Ring til din udbyder?
Avatar billede mYaz Nybegynder
02. oktober 2013 - 12:45 #2
Har jeg gjort og de kan ikke se nogle fejl.
Min udbyder er onfone.
Avatar billede conz Juniormester
02. oktober 2013 - 17:05 #3
Det er typisk et symptom på et slidt simkort, så der ville jeg nok starte. Især hvis din udbyder ikke kan se nogle fejl.
Har du prøvet at sætte dit simkort i en anden telefon og se om du kan sende smser? Og måske et andet simkort i din telefon?

Men jeg ville gætte på at du skal have et nyt simkort.
Avatar billede mYaz Nybegynder
04. oktober 2013 - 13:53 #4
Mange tak betalyte, det var lige det, det krævede. Var nede os onfone med min simkort, og det var slidt til renden så får mig et nyt. Skriv et svar også får du dig nogle dejligt point :)
Avatar billede conz Juniormester
05. oktober 2013 - 10:02 #5
Velbekomme =)