Avatar billede bukse Nybegynder
02. oktober 2013 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte billeder med mus

Hej
Jeg mangler et stykke software, som jeg kan give mine kursister nogle opgaver I
Softwaren/programmet skal virke på følgende måde:

Jeg har lagt et billede ind af en vej fra Google maps.
Kursisterne skal så anbringe nogle færdselsskilte på kortet, helst ved at trække dem med musen.

Findes der mon sådant et program.

Der skal helst ikke være for meget IT-undervisning inden programmet kan bruges
Avatar billede bukse Nybegynder
02. oktober 2013 - 10:55 #1
Færdselstavlerne skal jeg også selv lægge ind
Avatar billede conz Juniormester
02. oktober 2013 - 17:06 #2
Jeg ved ikke lige om der findes sådan et program, men jeg kan prøve at søge lidt dybere når jeg kommer hjem.

En umiddelbar løsning kunne være blot at bruge Paint i Windows.

Her lægger du billedet af vejen ind og sørger for, at der er hvid plads uden om, så der er plads til skilte. Så kan kursisterne bare markere disse med markeringsværktøjet og trække dem ind på billedet af vejen.
Avatar billede bukse Nybegynder
28. marts 2014 - 01:24 #3
lukker