Avatar billede plychen Nybegynder
07. oktober 2013 - 09:51 Der er 5 kommentarer

Foreningssystem

Vi søger et foreningsprogram til en nyopstartet hundeklub.
Programmet skal være helt klassisk, hvor man kan administrere medlemmer, tilføje dem på hold og udprinte holdlister. Gerne med kontingentbetaling via programmet, men dette er ikke et krav.

Disse programmer er til at finde, men vi søger et program, hvor hvert medlem kan have flere hunde, og tilmelde sig forskellige hold med de forskellige hunde.

Bente med fido, faxe og fjols vil gerne gå på disse hold.

Agility med Faxe
Lydighed med Fido
Spor med Fjols og Faxe

Som det er nu, skal vi oprette det samme medlem flere gange, men med forskellige hunde, i de programmer vi har set på.

Håber I har hørt om sådan et program derude?

Mvh

Rikke
Avatar billede sky Nybegynder
07. oktober 2013 - 11:11 #1
Jeg tror conventus kan klare det.
Avatar billede plychen Nybegynder
07. oktober 2013 - 13:55 #2
Hej Sky,

Tak for dit svar.
Vi har kigget lidt på det. Umiddelbart kan vi ikke få det til at fungere som vi ønsker.

Mvh
Avatar billede sky Nybegynder
07. oktober 2013 - 20:23 #3
Hvor er det i ser udfordringer ?  Har selv et par foreninger kørende med mange forskellige hold, der anvender programmet.
Avatar billede wjens Guru
08. oktober 2013 - 10:20 #4
Som jeg læser det, vil Du gerne kunne oprette hundene som selvstændige "medlemmer" tilknyttet et andet medlem (ejeren). Når hunden sættes på et hold, følger ejeren automatisk med tilmeldingen uden de andre hunde. Har ejeren flere hunde på holdet, optræder ejeren kun een gang. God ide, men den kræver væsentligt mere af den underliggende database end normalt er.

Jeg tror ikke du finder et standard medlemsprogram, der kan klare den type relationer mellem medlemmer. Conventus kan ikke.
Avatar billede neo3000 Nybegynder
12. august 2015 - 14:13 #5
http://mentoclub.com/ kan dette :)