Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. oktober 2013 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrivebords ikoner pludselig væk

Hej,

jeg ved at Windows 7 har noget Skrivebordsoprydning - men kan den fjerne div. dokumenter m.m. fra skrivebordet? Pludselig havde jeg kun 7 ikoner tilbage - resten kunne jeg se i mappen skrivebord. Da jeg kopierede det og paste'ede det ud på skrivebordet blev jeg spurgt om jeg ville erstatte de forskellige filer/mapper.....
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2013 - 21:05 #1
Har du prøvet at højreklikke på skrivebordet og set under "Vis"?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2013 - 20:03 #2
Dropper overvågning af spørgsmålet.
Avatar billede Blandy Praktikant
21. oktober 2013 - 11:08 #3
kan være at den din iconecashe database er blevet defekt.

prøv at fjerne den her: C:\Users\User\AppData\Local\IconCache.db
og herefter genstart.

filen ligger som en skjult fil.

users\user skal selvfølgelig erstattes med dit windows brugernavn.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. november 2013 - 14:16 #4
Hej Blandy, yes det virkede - perfekt. Beklager jeg var lidt længe om at svare... har været hængt op på jobbet :) Læg et svar :)
Avatar billede Blandy Praktikant
05. november 2013 - 14:22 #5
super det virkede ;) her er et svar