Avatar billede NicholaiCSJ Nybegynder
18. oktober 2013 - 12:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af Ultrabook

Jeg har kigget på denne pc: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=774821#extra

Er der nogle, som hved hvor mange timer batteriet kan holde strøm?

Er 24gb ssd nok til windows 8?
Avatar billede NicholaiCSJ Nybegynder
18. oktober 2013 - 13:02 #1
Skal kunne køre lidt spil. Som MW2 og Dead Island Riptide.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2013 - 13:31 #2
Windows-mappen selv fylder 19gb - men det er jo ikke en reel ssd til at installere på. Der installeres på harddisken (750gb), og så er der en SSD Cache på 24gb, hvor maskinen placerer det mest brugte. Så du kan ikke løbe tør for plads på de 24gb.
Avatar billede NicholaiCSJ Nybegynder
18. oktober 2013 - 17:52 #3
SSD harddisken får altså ikke computeren til at boote hurtigere?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2013 - 19:10 #4
jo jo - den skal bare oplæres. Jo flere gange du kører samme start og programmer, jo bedre.
Og hvis du genstarter ofte, så er det det, den vil være godt til. Hvis du bruger tunge programmer meget, så er det dem, der får første prioritet. På 24gb er der plads til en del løsninger, så den vil føles ret hurtig på alt selvom det kun er halvdelen, der hentes via ssd-cache.
Avatar billede NicholaiCSJ Nybegynder
05. november 2013 - 10:22 #5
Tak for hjælpen :)