Avatar billede kalle99900 Nybegynder
21. oktober 2013 - 22:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

virus programmer

min pc er begyndt at blive lidt langsom og jeg har ikke noget virusprogram. hvis der var nogle der kunne komme med en god virusprograms combo der tog dem der er på vej ind i pc'en og dem der allerede er på pc'en.
ps: ville værre bedst hvis det var gratis programmer.
pss: hvis nu det bliver betalings programmer så helst billige
psss: hvis i finder nogle extremt gode comboer til lidt dyrer så kan jeg godt kigge på dem jeg har nok hvis det skulle være ;D

tak til alle på forhånd ;D
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 23:19 #1
Prøv Avast det finder jeg er udmærket. Men husk, at INGEN programmer finder alt. Jeg bruger selv den gratis, men nu kan du jo se hvad der tilbydes. http://www.avast.com/da-dk/compare-antivirus?cha=ppc&sen=google&ste=avast%20antivirus&var=33246680232&omcid=DA-DK_Search_Brand&gclid=CNOlosbsqLoCFYmV3godSg4AlQ
Og tag så hellere diss 2 med:
http://www.superantispyware.com/download.html
Og
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 23:25 #2
Ps. Superantispyware og Malwarebytes har jeg købt. De er ikke så dyre, og i købeversionen overvåger de i Realtime, altså hele tiden.
Men ok, man kan jo også selv køre dem manuelt en gang i mellem.
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
22. oktober 2013 - 07:16 #3
Men man skal passa på at man ikke for for mange virus programmer så kan du nemelig bare få computeren til at lukke ned hele tiden men jeg tjekker dem når jeg lige for tid. Tak ;D
Avatar billede Cyperimer Nybegynder
22. oktober 2013 - 08:33 #4
Jeg vil helt klart også anbefale Avast! :-)

Jeg har brugt Avast gratis version de sidste 5 år, og jeg syntes helt klart at det slår andre antivirus progarmmmer som Kaspersky, Bullgaurd, Norton etc.

Ved siden af kan du så prøve at bruge "glary utilities", som ikke har noget med antivirus at gøre, men det går ind og finder shortcuts etc. som ikke længere bliver anvendet (Fordi du har slettet et spil eller sådan noget).

På den måde forsøger jeg i hvert fald at holde min computer ren og virus fri :-)

AVG er også et virkelig godt antivirus program og det har faktisk en bedre score (Bedre til at finde malware etc.) end Avast! har.
Kilde: http://www.computerworld.dk/art/216647/stortest-her-er-de-bedste-gratis-antivirus-programmer

Håber at det kan hjælpe dig :-)
22. oktober 2013 - 09:29 #5
Ti hi - så mener I vel antivirus programmer ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 11:10 #6
#3 Ja man skal kun have 1 antivirus program. Superantispyware og Malwarebytes er ikke antivirus programmer, så de kan køre begge 2 også sammen med Avast antivirus.

#5 Ja antivirus er klart at foretrække:)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 17:17 #7
Har man ikke har brug for beskyttelse omkring Netbank, kreditkort, Facebook, mail samt hacker, er et gratis antivirus en god løsning.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 17:20 #8
pss: hvis nu det bliver betalings programmer så helst billige
Hvis du vil købe billigt, så prøv at se på E-gear hjemmeside.
http://e-gear.dk/
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
23. oktober 2013 - 13:58 #9
bwt er det win8 og jeg vil prøve de tre ANTIvirus programmer så i vil vide sennere om det har virked tak for alt feedback ;D
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2013 - 09:24 #10