Avatar billede JakobS Praktikant
27. oktober 2013 - 01:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Info søges: Box med tidslås?

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at kunne låse fristelsende ting ned i et bestemt antal dage forud for travle perioder. Jeg har brugt noget tid på at google rundt men synes kun at kunne finde deciderede pengeskabe til en hel del penge. Er der nogen der kan hjælpe? Det behøver ikke at være særlig stort men skulle gerne kunne låse i et par måneder.

På forhånd mange tak!
Avatar billede anri Novice
27. oktober 2013 - 07:40 #1
En løsning kunne jo være et ordinært pengeskab med digital lås. Har du en android telefon, så kan du få en app til at sende koden til bestemte modtagere på en bestemt dato.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 07:59 #2
Skal du ikke selv være fysisk til stede når det skal åbnes, kan du vel bruge et hvor man evt taster en 8 ciffer kode for at åbne det. I disse modeller er der mange valgmuligheder.
Disse skabe har typisk 4 batterier som den elektriske del, men der medfølger også et par nøgler hvis strømmen forsvinder.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 08:01 #3
http://www.pricerunner.dk/sp/pengeboks.html
De er jo til en helt anden pris end deciderede pengeskabe
Avatar billede johnnylassen Seniormester
27. oktober 2013 - 09:53 #4
Køb den billigste du kan få. Få en god ven til at lave en kode. Aftal en dato med ham hvor du må få koden....
Avatar billede JakobS Praktikant
24. februar 2014 - 19:52 #5
Jeg endte med at lave en aftale med en ven. Vil du have lidt point? :)
Avatar billede johnnylassen Seniormester
24. februar 2014 - 20:52 #6
Jamen super... Så er alle glade :-)
17. februar 2020 - 08:40 #7
Eller køb en Kitchen Safe