Avatar billede Jens-Hansen Praktikant
27. oktober 2013 - 02:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dansk Tastatur

Har en Samsung Galaxy Y Young Duos GT-S6102 (Android) uden dansk sms-tastatur.
Har søgt svar på Google, Eksperten, Samsung, etc. uden held.
Hvordan kan jeg lægge æ, ø, og å ind?
Avatar billede repox Seniormester
27. oktober 2013 - 06:52 #1
Du kan downloade et nyt tastatur fra Google Play (eksempelvis Swift) og hente en dansk sprogpakke til. Det giver dig et dansk tastatur.
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2013 - 07:13 #2
Eller en lavet til skandinaviske sprog:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android.inputmethod.norwegian&hl=en

- Bare endnu et forslag.
Avatar billede Jens-Hansen Praktikant
27. oktober 2013 - 22:17 #3
Tak til repox og viperine for hurtig respons. Det ene forslag er valgt og fungerer, det andet holdes i reserve.