Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
05. november 2013 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Auto generering af mails fra Excell liste med email adresser

Hej,

Jeg har en liste over personer, med individuelle oplysninger og emailadresser, som jeg gerne vil genere individuelle mails til.

Det er vigtigt, at hver person får sin egen mail kun sendt til vedkommende.

Derudover - hvis det kan lade sig gøre vil jeg kunne sende individuelle tekster baseret på de oplysninger, der står i rækken for personen.

Kan det lade sig gøre i Excell? Jeg bruger 2013 versionen.

Vh Peter
05. november 2013 - 13:43 #1
Det kan laves med brevfletning i Word, hvor du fletter oplysninger fra Excel ind i et standarddokument, der sendes som en mail.
08. november 2013 - 14:21 #2
Det er lidt lettere at hjælpe dig, hvis du deltager i dit eget spørgsmål!
Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
10. november 2013 - 16:12 #3
Har fundet løsningen som Erik Juul skriver.
Tak for hjælpen.
11. november 2013 - 14:33 #4
Så skal vi bare have spørgsmålet lukket!
Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
05. december 2013 - 07:17 #5
Undskyld min uvidenhed, men jeg kan simpelthen ikke finde en funktion til at lukke spørgsmål herinde. hvordan gør man?