Avatar billede miQo Nybegynder
06. november 2013 - 07:31 Der er 4 kommentarer

COD Ghost + for lidt RAM

Hejsa

Jeg overvejer at købe det nye COD Ghost idag, men så tilfældigvis at nogen sagde det krævede 6GB Ram, og min bærbar har kun 4gb. Vil det sige jeg ikke kan spille det? eller kan jeg godt, det vil bare lagge sygt?

Jeg har en MSI GX 740.

Vh Mikael
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2013 - 08:25 #1
Ifølge forskellige sider på nettet, så skal du ud i ninjatricks for at launche det med under 6gb ram (selvom det rent faktisk ikke har behov for de 6gb ram):
http://www.incgamers.com/2013/11/pc-users-suggest-call-duty-ghosts-6gb-ram-requirement-artificial
http://me.ign.com/en/news/16904/call-of-duty-ghosts-pc-won-t-launch-without-6gb-of-ram
Avatar billede miQo Nybegynder
06. november 2013 - 08:45 #2
hmm øv, så gider jeg ikke bruge 399kr på det spil lige nu, og nye ram koster det samme eller mere, da skal have 2*4gb -.-

Men tak for hjælpen, men jeg må vente til jeg får råd til en ny PC så :)
Avatar billede Kochens51 Praktikant
06. november 2013 - 15:10 #3
Brug dette link. Med ram-fix kan du omgå de forlangte 6 GB ram,da single-player delen kun bruger 2 GB ram, men hvis du vil spille multiplayer, så skal din PC have 6 GB :kickass.to/call-of-duty-ghosts-ram-fix-steam006-t8123711.html
Avatar billede miQo Nybegynder
06. november 2013 - 15:50 #4
Tak for det, men det er primært multiplayer jeg ville spille. Har læst lidt på ram fix, men nogen snakkede om vac-Ban hvis man brugte det