Avatar billede darrich Novice
08. november 2013 - 08:41 Der er 1 løsning

.NET og unc til applikaiton

Hej

Jeg oplever lidt problemer med at sætte .NET 4 via login / batch til afvikling af en applikation fra et share.
Den kommer med en warning

WARNING: The .NET Framework does not apply CAS policy by default. Any settings
shown or modified by CasPol will only affect applications that opt into using
CAS policy.

REM Tester om .NET 2.0 er installeret og sætter UNC afvikling til appl på share
IF EXIST %windir%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\caspol.exe (

%windir%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\caspol -quiet -remgroup SEI_CodeGroup
%windir%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\caspol -quiet -machine -addgroup All_Code -url "file://%REGPATH%/*" FullTrust -name SEI_CodeGroup -description "Indberetningssystem"

)

REM Tester om .NET 4.0 er installeret og sætter UNC afvikling til net appl på share
IF EXIST %windir%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\caspol.exe (

%windir%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\caspol -quiet -remgroup SEI_CodeGroup
%windir%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\caspol -quiet -machine -addgroup All_Code -url "file://%REGPATH%/*" FullTrust -name SEI_CodeGroup -description "Indberetningssystem"

)
Avatar billede darrich Novice
08. december 2013 - 19:05 #1
Ingen hjælp, bruger v2. Lukker