Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
09. november 2013 - 12:36 Der er 3 kommentarer

Automatisk back up med yderligere back up i skyen?

Hej,

Jeg søger en løsning til back up af vores PC'ere i huset - en server, som samtidig yderligere backer op i clouden, så backuppen også findes, hvis hele løsningen i huset fejler.

Vh Peter
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
09. november 2013 - 13:13 #1
Altså det kan man godt få, faktisk mange af firmaer som WD  og sonology tilbyder lidt plads online, men ikke så meget som på NAS'en. Men mon ikke det er muligt at tilkøbe... :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2013 - 13:47 #2
Du lukker ikke dine spørgsnål, gider enda ikke deltage i dem allesammen. Hvordan kan du så forvente mere hjælp?
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/PeterChristian1961
Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
10. november 2013 - 16:06 #3
Vidste ikke, at man skulle lukke spørgsmålene - men det gør jeg nu.

Jeg kan forstå, at man skal købe noget i denne stil : http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/netvaerksudstyr/netvaerksharddiske/western-digital-my-book-live-duo-1

Kan den så backuppe flere PC'ere samtidig og foretage en automatisk bavk up løbende?

Vh Peter