Avatar billede Korny Praktikant
09. november 2013 - 19:26 Der er 3 kommentarer

Billeder vil ikke vises

Hej Eksperten.
Jeg har for nylig overført nogle billeder fra min mobil (Huawei Ascend Y300) da jeg skulle formatere mit SD-kort, og ikke ville miste billederne. Problemet er bare billederne vil ikke vises da den siger denne besked:
"Der er et problem med genvejen
Det drev eller den nætværksforbindelse, som genvejen 'billedets navn -Genvej.Ink' referer til, er ikke tilgængelig. Kontroller, at disken er sat rigtigt i, eller at netværksressourcen er tilgængelig, og prøv igen."
Jeg har prøvet at sætte min mobil til og åbne dem sådan, men det virkede heller ikke, hvad skal jeg gøre?
Tak på forhånd.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. november 2013 - 06:40 #1
Prøv på en anden pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 08:24 #2
Det lyder jo som det kun på en måde er en genvej til billederne du har lagt ind på computeren. Og har du herefter formateret dit kort kan den ikke finde billederne igen.
Kan du under oplysningerne for billederne se hvor store filerne er?
Avatar billede Pittb Nybegynder
22. januar 2014 - 11:27 #3
Det lyder til du har oprettet en genvej til billederne, fremfor at oprette en kopi.
Du har højst sandsynligt gjort følgende:
Højre Klik > Send til > Skrivebord(eller lignende)

Og dermed skabt en genvej, hvor du skulle have gjort følgende:
Højre Klik > Kopier > *Gå til skrivebord(eller lignende)* > Højre Klik > Sæt Ind.

Hvilket ville have skabt en kopi af billeder.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har formateret telefonen, men hvis du har lyder det til at billederne er væk.. Permanent.