Avatar billede cutehobbes Nybegynder
11. november 2013 - 14:23 Der er 1 løsning

Outlook 2007 - send mødeindkaldelser uden selv at deltage

Hej

vi har en i virksomheden som tit og ofte skal indkalde til møder for andre. Hun synes nu at alle disse aftaler fylder meget i hendes egen kalendar.
Jeg foreslog vi oprettede en kalender, Bookinger. Hun prøvede at indkalde fra den men inden afsendelse får hun at vide at denne aftale ikke bliver opdateret (tallied på engelsk - vi kører uk Office)da den ikke er oprettet i standard kalenderen. Det er jo måske logisk nok, men hvad er den rette procedure når:
1. Hun skal indkalde møder for andre
2. Hun ikke selv skal deltage
3. Hun ikke ønsker at hendes egen kalender bliver fyldt op
4. Hun ønsker at få mødesvar retur fra de indkaldte

Skal vi virkelig oprette en ny bruger, som hun så kan have i sin Outlook? Eller skal dem der beder hende om at indkalde give adgang til deres kalender (men så får de alle afslag på mødet m.m.) ikke?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
27. november 2013 - 14:36 #1
Jeg lukker den - ingen svar og hvis jeg har forstået det korrekt fra andre fora er dette ikke muligt.