Avatar billede flmi Nybegynder
11. november 2013 - 18:29 Der er 3 kommentarer

"Send til" - Windows 8.

Hej alle.
Jeg har fået kludret i min opsætning af "dokumenter" i Windows 8.
Har brugt mit "gendannelsespunkt".
Mit problem:
Når jeg gemmer et dokument på skrivebordet eksempelvis - og efterfølgende vil "sende" - altså højre klik og vælge "send til" - så figurerer "dokumenter" ikke her. Der figurerer kun følgende:
Faxmodtager
Postmodtager
Skrivebord (opret genvej)
Zip-komp. mappe
DVD-RW drev.
Hvordan får jeg koblet "dokumenter" på?
På forhånd tak.
VH.
flmi
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2013 - 18:45 #1
i mappen
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
skal du have 'Dokumenter'
filtypen er
MyDocs Drop Target (.mydocs)
og størrelsen er 0 bytes.
Avatar billede flmi Nybegynder
11. november 2013 - 19:12 #2
Kan ikke finde pågældende sti.
VH
flmi
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2013 - 19:22 #3
stifinder / faneblader 'vis' / indstillinger / skift mappe og søgeindstillinger / fanebladet 'vis' / markér 'vis skjulte mapper og drev'
Fjern også hak i 'skjul filtypenavne for kendte filtyper' hvis den er markeret.