Avatar billede Counx Nybegynder
11. november 2013 - 21:54 Der er 1 løsning

Afterglow agu.1s Gaming Headset - Windows kan ikke finde mikrofonen?

Hej, jeg har haft mit afterglow agu.1s i et godt stykke tid nu uden problemer, på min bærbare.

Har nu købt en stationær og efter jeg har sat mit headset i, kan windows slet ikke finde mikrofonen... Det er wireless USB (Det vil sige jeg har en USB transmitter i, der også sidder fast i sound output) og jeg regner med mikrofonen kører over USB.

Har opdateret drivere til mit USB.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede Counx Nybegynder
11. november 2013 - 22:11 #1
Fandt andre USB drivere fra samme side (MSI) - De bruger åbenbart flere forskellige af en eller anden grund. Derefter fandt den mikrofonen og nogle andre USB hubs :)