Avatar billede ldklusse Praktikant
17. november 2013 - 14:36 Der er 1 løsning

Iphone PhotoGallery

Hej

Jeg er på udgik efter et photogallery til iphone/ipad som kan vise billeder/video som ligger på min windows maskine der hjemme, men det skal være tilgængeligt over internet. Så der skal installeres en 'server' del på min windows 8 maskine. denne maskine er altid tændt da den er central mediecenter for hele huset.

Jeg har styr på firewall, så det er ikke noget problem at åbne de rigtige porte i den.

Men syntes ikke lige jeg kan finde noget som gør det jeg har brug for. Der er desuden rigtig mange photo programmer i app store, så det er svært at finde den som kan det jeg vil.

Jeg har for mange billeder/videoer, til at det kan lægges ud i skyen. desuden har jeg fuld online backup af alt data allerede.

Så der må findes en app, som kan det jeg skal bruge.
Nogle som kender en?

på forhånd tak
Lares Kuhlmann
Avatar billede ldklusse Praktikant
20. marts 2014 - 16:35 #1
lukker