Avatar billede desparato Nybegynder
18. november 2013 - 11:42 Der er 3 kommentarer

Fejl i windows installation - BootCamp

Hey derude, jeg har prøvet at installere Win 8 igennem BootCamp på min nye MacBook, men når installationen er "færdig" får jeg en fejl.

"Det var ikke muligt at opdatere computerens startkonfiguration. Installationen kunne ikke fortsætte"
Og prøver at at boote op, så fejler det.
Det er en windows version som jeg har installeret på min stationære, så jeg ved at den virker.
Er der nogen der kender fejlen?

På forhånd tak
Oliver
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2013 - 12:47 #1
Hvor gammel er din MAC.?
Which Macs support Windows 8?
◾MacBook Air (Mid 2011 or newer)
◾MacBook Pro (15-inch and 17-inch, Mid 2010 or newer)
◾MacBook Pro (Early 2011 or newer)
◾Mac Pro (Early 2009 or newer)
◾Mac Mini (Mid 2011 or newer)
◾iMac (27-inch, Mid 2010 or newer)
◾iMac (21.5-inch, Mid 2011 or newer)

For more information, see this article.
http://support.apple.com/kb/HT5639
Avatar billede desparato Nybegynder
18. november 2013 - 12:52 #2
15" Macbook Pro Retina med haswell, nyeste model - ca. 1 måned siden de udkom
Avatar billede kpw Nybegynder
28. april 2015 - 13:57 #3
Jeg har prøvet at installere både win 7, 8 og 8,1 og har fuldstændig det samme problem.
Ligesom man tror at den går i start mode, så kommer fejlen.
"Det var ikke muligt at opdatere computerens startkonfiguration. Installationen kunne ikke fortsætte"

Jeg har snakket med Apple som i første omgang sendte mig til Microsoft. Microsoft afviste mig, og sagde at de ikke yder hjælp så snart det er Mac/Bootcamp.
Så mig tilbage til Apple, og i dag d. 28/04-15 har jeg haft en medarbejder i tlf, og vi startede forfra. Men nej uden held.
Så var sidste mulighed at re-installere mac, hvilket jeg nu har gjort og igen prøve at installere win8 ind.
Men nej, fejlen kommer igen.

Nu er der ingen de kan hjælpe, for Apple har gjort sin del, mener de, og Microsoft er helt ude.

HASTER HJÆLP ! :)