Avatar billede torzen Praktikant
26. november 2013 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke flytte dropboxbibliotek

Har pt. mit dropboxbiliotek i c:\user\mig\dropbox.

Jeg vil flytte det til c:\dropbox, men fejlen "some files cannot be moved. Please select a new location, or close som open files and try Again"

Jeg har prøvet at fjerne skrivebeskyttelse af alle filer, genstarte, sikre mig at ingen filer er åbne, og alligevel virker det ikke.
Avatar billede chalde Seniormester
26. november 2013 - 10:56 #1
Har du forsøgt på denne måde: https://www.dropbox.com/help/89/en
Avatar billede torzen Praktikant
26. november 2013 - 16:05 #2
Jeps :-)
Til orientering har jeg prøvet at flytte biblioteket, både til roden af C, og i en undermappe af C.
Jeg kan i stifinderen se, at der er en hængelås ud for mig. Altså
c:\Brugere\mig (med hængelås)\dropbox
Har det måske noget at sige ? Har dog tjekket rettighederne på denne mappe. Hvis jeg højreklikker på "mig" og vælger sikkerhed, har jeg tilladelse til alt.
Avatar billede torzen Praktikant
28. november 2013 - 11:36 #3
Hej alle

Jeg besluttede mig for at "unlinke" computeren, og "linke" ind igen og vælge placeringen til C. Bøvlet løsning, da den skal hente alle filerne ind igen, men det virker
Avatar billede torzen Praktikant
28. november 2013 - 11:37 #4
afsluttet