Avatar billede trekkies Juniormester
26. november 2013 - 13:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil problemer

Hej alle sammen
Jeg har en mobil, som er begyndt at opføre sig mærkeligt, jeg kan ikke bruge en del af tastaturet, især lidt under midten af skærmen.

Det er en Huawei G300 U8815, Den blev købt for lidt over 1 år siden, men det er først her inden for de sidste 2-3 uger at den er begyndt at opfører sig mærkeligt.

Er der nogle som ved om jeg skal købe en ny mobil eller om den kan laves?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2013 - 14:07 #1
Du har to års reklamations ret så bare hen og klag med mindre at der har været vand eller andet vædske i tasteturet.
Avatar billede trekkies Juniormester
26. november 2013 - 14:49 #2
Den har ikke været i nærheden af vand, men jeg har tabt den et par gange, tror du at jeg kan få den byttet eller repareret?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2013 - 15:06 #3
Kommer an på om de kan se det, du siger bare ikke noget.
Avatar billede trekkies Juniormester
30. marts 2014 - 09:09 #4
Jeg var ude med den i januar, jeg fik den tilbage 2 uger senere, men kom kun 100 meter, før jeg kunne se at de ikke havde lavet noget ved den.
Ind med den igen :(
1 måned senere kommer den tilbage igen, næsten en helt ny mobil, har haft den i ca. 4 dage nu, og alt virker fint.
Vil du lægge et svar silbidor :)
Avatar billede Jensen DK Novice
30. marts 2014 - 12:25 #5
Det er da glædeligt at du opnåede noget positivt.
Avatar billede trekkies Juniormester
30. marts 2014 - 12:37 #6
Jeg er også glad, men næsten 2 måneder med en 6-7 år gammel mobil er ikke sjovt :)