Avatar billede jalle88 Nybegynder
26. november 2013 - 21:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Air Tastatur Til ipad

Hej.
Jeg er ikke så meget inde i det her apple halløj, og ville lige spørge om hjælp.
Jeg har fundet dette her Tastatur til min Ipad 4 http://support.apple.com/kb/HT3061?viewlocale=da_DK og ville lige høre om jeg skal have en MAC-BOOK for at bruge den på min Ipad. Syntes at jeg her læst det et eller andet sted.
Ville lige være helt sikker fordi at jeg syntes at 550,- er mange penge for noget der ikke virker ;)
Avatar billede SkarpC Nybegynder
26. november 2013 - 21:47 #1
Jeg tror ikke du kan bruge det tastatur til din iPad..
Det er et tastatur til en mac, og her er det så næsten ligegyldig hvilken mac..
Avatar billede SkarpC Nybegynder
26. november 2013 - 21:48 #2
Jeg tager det i mig igen, det virker uden tvivl:
http://www.youtube.com/watch?v=dpIxOBgnTxc
Avatar billede jalle88 Nybegynder
26. november 2013 - 21:51 #3
Okay, mange tak, så det kan lade sig gøre! :D Mange tak!
Avatar billede kjeldsted Novice
26. november 2013 - 23:10 #4
Ingen tvivl om at det nok skal virke. Det har i hvert fald altid virket for mig.