Avatar billede Flow-on Nybegynder
27. november 2013 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hypostat 1.3 på Microsoft Office 2013 virker ikke?

Hej.

Jeg går på Erhvervsakademiet og på mit hold skal vi bruge Hypostat til Statistik-undervisningen.

Ingen synes at kunne få det til at fungere på Microsoft Office 2013.

Heller ikke med den nyeste version.

Når man mounter ISO-filen (vha Deamon Tools Lite) og herved åbner excel, fremkommer dette i excel: http://www.myupload.dk/v/1poQui73Y.PNG og der eksisterer ingen tilføjelsesprogram i excel, hvilket jo er meningen.

Vi er et helt hold på Erhvervsakademiet der vil blive overordentligt taknemmelige, hvis nogen kan give en forklaring/løsning på dette problem.
Avatar billede Flow-on Nybegynder
26. januar 2014 - 07:27 #1
Løsningen blev at sende en mail til ophavsmanden bag programmet.
Mailadressen fik vi af en underviser på Erhvervsakademiet.
Et par filer blev sendt frem og tilbage, og vupti, så havde jeg en fil på computeren der kunne bruges, selvom jeg intet CD-rom-drev har på min computer.
Avatar billede Jakobseen Nybegynder
27. januar 2015 - 19:18 #2
Heh Flow/on,

Er det nogle du vil dele? Jeg er r'get i samme problem.

Venli hilsen
Danni