Avatar billede blikke Nybegynder
28. november 2013 - 13:22 Der er 2 kommentarer

Overførselsassistent MAC

Jeg leder i mine gamle gemmer efter en forsvundet podcast. Jeg har sikkerhedskopier, men den nyeste er fra 2010, og kan ikke åbnes som normalt fra time-machine, sikkert pga. opdateringer. Derfor vil jeg prøve overførselsassistent, men er i tvivl om hvad der sker hvis jeg gør det. Fjerner den mine nuværende programmer, eller efterlader den det hele som normalt med en seperat mappe med alt fra den gamle opdatering? Nogen der ved noget om det?

Jonas
Avatar billede kop Nybegynder
28. november 2013 - 13:32 #1
Den overføre præcis det som du giver den lov til .og den fjerner ik nogen progams ...
Avatar billede blikke Nybegynder
28. november 2013 - 16:33 #2
Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan startskærmen ser ud når den er færdig? Hvad sker der? Bliver det lagt ind et sted, eller hvordan?